• Español
  • Català

Diagnòstic Urbà Comercial del Litoral de Ponent

El PMH RIBA del l’Àrea Model de Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne de l’Ajuntament de Palma ha elaborat un Diagnòstic Urbà Comercial del Litoral de Ponent per a la promoció i revitalització del comerç de la zona, especialment dels barris del Terreno, Portopí, Sant Agustí i Cala Major.

Amb aquesta iniciativa vam voler conèixer de primera mà quina és la situació de les zones i al mateix temps saber quines aportacions i conclusions podem treure, per això es varen realitzar entrevistes dirigides a hotelers, comerços i residents de la zona, en total:

  • 197 entrevistes a comerços.
  • 201 entrevistes a vianants.
  • 28 entrevistes a hotelers.

Per dur a terme aquesta feina férem l’encàrrec a l’empresa Informa, ja que contàvem amb la seva experiència a zones similars d’altres llocs del territori.
El Diagnòstic Urbà Comercial del Litoral de Ponent està cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional FEDER, en el marc del Programa Operatiu de Creixement Sostenible 2014-2020, desenvolupat dins l’Estratègia de Desenvolupament Urbà Sostenible i Integrat, Pla Litoral de Ponent de Palma (EDUSI-PLP).

REUNIÓN MELIA 2

D’esquerra a dreta:
Luis Falcón (InAtlas) , Africa Garijo (Informa D&b),  Martín Adrover (Dtor Palas Atenea Melia), Natalia Seoane (Dtora Melia Gran Victoria ),  Antonio Aguiló(Meliá – Dtor Proyectos Real Estate),  Joana Andreu, Lorena Sánchez (Meliá Dpto Real Estate Corporativo),  José Velázquez,  Ramón Vidal (Meliá – Dtor Palacio de Congresos) ,  Francisco Cifuentes